DVEŘE DO LÉTA

DVEŘE DO LÉTA

neděle 24. května 2015

DVEŘE TŘINÁCTÉ

Už samotné otevření dveří,
otvírá nějaký děj..
Něco se stane,
něco je před vámi..
Kdo nás přivítá za těmito dveřmi?


Jakmile jsem uviděla tyto dveře,
hned jsem si představila starší manželský pár, 
který obývá to , co je za nimi.
Ovšem, člověk míní
a život mění..
Není to tak!
Za těmito dveřmi žije sličná slečna Pavlínka.
Nebyla jsem však daleko od pravdy.
Byt zdědila po babičce a dědečkovi.
Pavlínka je mladá , 28 let, je krásná 
a celý život má před sebou.
Pavlínka má své sny a ty jí brání v rozletu.
Moc by si přála být milována,
ale má to své ALE..
Ve snech má představy o svém budoucím příteli 
rozhodně jiné než jak je vidí ve skutečnosti.
Ve snech jsou milí, galantní, pozorní ...
Sny jí vždy pokazí každý vztah..
Pavlínka má své koníčky,
čte, zpívá, hraje na klavír.
Romantická duše se nějak nesnáší s dnešní počítačovou realitou.
Co s tím?
Nadbíhá jí programátor Jiří.
Už to vypadalo, že by mohlo jít o lásku, ale pak přišlo jedno velké ALE!
Přišel k ní a  ne sám. S notebookem. 
Počítačový svět  přes práh nesmí.
Pavlínka je opět sama.
----
Sličná, mladá Pavlínka.
A léto? 
To k ní vstoupí až s romantickou láskou..
Najde JI?




1 komentář:

  1. No Inko, já teprve dnes si všimla na blogu Tvořím, že máš další blogy. Ty mi dáváš, jak to vše stíháš ? Ale musím říct, že velice zajímavé téma Dveře - s radostí si budu sem chodit pročítat. Díky za hezký nápad.
    Krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat